מטיילת ישראלית נפטרה במהלך טיול בפרו

"האוויר היה דליל שם על ההר ושירה לא הרגישה טוב"
שלמה ריזל No Comments on מטיילת ישראלית נפטרה במהלך טיול בפרו

בפרו הלכה לעולמה שירה רוט, מטיילת ישראלית בת עשרים ואחת • אתמול השתתפה בטיול באיזור הווארז שבצפון מערב המדינה • במהלך הטיול חשה ברע – בסופו עלתה על אוטובוס

צילום: Serge Attal/Flash90
"האוויר היה דליל שם על ההר ושירה לא הרגישה טוב"
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בפרו הלכה לעולמה שירה רוט, מטיילת ישראלית בת עשרים ואחת. אתמול השתתפה בטיול באיזור הווארז שבצפון מערב המדינה. במהלך הטיול חשה ברע. בסופו עלתה על אוטובוס לבירה לימה וכעבור כמה שעות נמצאה באוטובוס ללא רוח חיים.

רוט, בת 21 התגוררה במעלה אדומים והייתה אמורה לחזור לישראל ב-8 באפריל. הקונסול הישראלי בפרו מטפל בהעברת הגופה לישראל ומשרד החוץ בודק יחד עם השלטונות המקומיים את סיבת המוות.

אביה, הלל רוט, סיפר כי בכאב "בצער רב נודע לי שבתי האהובה שירה רוט נהרגה בטרק בפרו. האוויר היה דליל שם על ההר ושירה לא הרגישה טוב. היא היססה אם לקחת כדורים או לא, התכתבה עם אמא שלה ואמרה שהיא מקווה שזה יעבור, ואז לקחה אוטובוס שהנסיעה בו היא 8 שעות והלכה ישר לישון בספסל האחורי. כשחברה שלה ניגשה אליה במהלך הנסיעה הארוכה זה היה בשעה 5 לפנות בוקר, והתברר שהיא מתה כבר כמה שעות".

כאמור, ממשרד החוץ מסרו כי הם מאשרים את פטירתה של שירה רוט בפרו ואמרו כי"השגרירות מטפלת מול השלטונות המקומיים בקבלת מידע על סיבת המוות ובהעברת הגופה חזרה הביתה לישראל".



0 תגובות